ページビューの合計

2011年4月8日金曜日

ご支援ありがとうございます。Thank you for Your Help!

去る2011年3月31日に、ルンアルン学園において、東日本大震災の被害者に対する支援のための寄付を募るイベントが開催されました。イベントではたくさんの方々がいろいろなアクティビティーを行い、非常に多くの寄付金が集められました。本当にありがとうございます。


Donation event for Japanese disasters was held at Roong Aroon School on March 31st. 2011. In this event, many parents, students and teachers worked as volunteers to raise subscriptions and many people made donations for japanese victims... Thank you for your help...


私自身も東北地方の血を引き(2分の1)、また仙台にある東北大学で勉学を終えました。従いまして、知人友人で家族や肉親や家屋、財産を失った方もいます。私自身は幸運にも肉親で被害者は出ませんでしたが、3月11日以来友人知人へ電話をして励まそうにも、悲しみがあまりにも大き過ぎて、励ます言葉が見つからないことがありました。

My mother is from north-eastern part of Japan and I also graduated from Tohoku Univ. in Sendai City... So some of my friends lost their relatives and some lost houses... I was very lucky because i didn't lose anyone. Since disaster has occurred, I tryed to encourage my friends, but sometimes I couldn't find words to encourage them because they were too sad...


しかしそれでも今後人生を立て直さなければならないという現実があります。その上で今回のルンアルンの方々の寄付金は、再建のための大きな助けになると思います。
本当にありがとうございます。

But they have to make efforts to reconstruct their new lives. I believe that the donation by Roong Aroon School would help for them.

Thank you very much.





















































































0 件のコメント:

コメントを投稿